Returnering af varer

Varer kan returneres indtil 14 dage efter modtagelsen af de bestilte varer. Hvis 14 dage er gået, siden modtagelse, kan vi desværre ikke tilbyde dig en refusion eller ombytning.

For at være berettiget til en returnering, skal din vare være ubrugt og i samme stand som du modtog den. Den skal også være i den originale emballage.

Bestilte produkter med broderi, tryk eller andet specialfremstillet, er ikke berettiget returnering eller ombytning. Ombytning af gratis produkter og bonus produkter er ikke tilladt. Hvis du dog ønsker at returnere et sådant produkt, vil du ikke modtage finansiel eller materiel kompensation for det.

Hreppur.dk forbeholder sig retten til at acceptere eller afvise refusioner, hvor produktet ikke er i salgsbar tilstand. Hreppur.dk forbeholder sig retten til at fratrække et gebyr på 50 kroner for brudt eller beskidt vareemballage.

Vi bytter kun produkter til samme produkt med en anden størrelse eller farve. Vi bytter desværre ikke til et helt andet produkt. Hvis Hreppur.dk ikke har den størrelse/farve som kunden ønsker på lager, vil Hreppur.dk automatisk refundere pengene for varen.

Hreppur sender erstatningsproduktet gratis én gang per ordre. For en yderligere ombytning, vil Hreppur.dk opkræve normale forsendelsesomkostninger. Den nødvendige behandlingstid for en returnering eller ombytning, er normalt 1 uge fra ankomsten af den returnerede vare til lageret. Vi forbeholder os retten til forsinkelser i spidsbelastningsperioder.

Ved returnering af produktet, skal kunden udfylde nedenstående returneringsformular. Produktet skal pakkes ordentligt ind i en boks eller en refusionskuvert. Den oprindelige vareemballage skal returneres med forsendelsen i sin oprindelige tilstand.

Refusion for produkterne vil blive udbetalt til kunden, når den returnerede ordre er fysisk modtaget til vores lager. Vi vil forsøge at refundere ved brug af den samme metode, der anvendes til at foretage betalingen. I nogle tilfælde skal kunden oplyse Hreppur.dk om deres kontooplysninger (IBAN / SWIFT) for at få refusion.

Hvis den returnerede pakke forsvinder eller går tabt undervejs til Hreppur.dk’s lager, vil Hreppur.dk kun tilbagebetale værdien af produkterne, hvis kunden har en trackingkode for returforsendelsen. Hreppur.dk forbeholder sig retten til at indlede en søgning på postvæsenets kontor, for at finde ud af, hvor pakken er. I nogle tilfælde kan dette tage op til 1 måned.

Hvis et broderet produkt returneres til vores lager på grund af, at det ikke at blevet hentet af kunden, vil Hreppur.dk forsøge at kontakte kunden via e-mail, telefon og brev, for at gøre et yderligere leveringsforsøg. Kunden har ret til at få ordren leveret en gang mere uden ekstra omkostninger. Hvis Hreppur.dk ikke kan komme i kontakt med kunden inden for 14 dage, vil Hreppur.dk opkræve kunden for produktprisen og et ekstra ekspeditionsgebyr, og destruere produktet. Hvis et gensendt broderet produkt kommer tilbage til vores lager for anden gang, vil vi opkræve kunden for produktprisen, samt omkostningerne for begge forsendelser og destruere produktet.

Print returlabel her: